Nike-Internationalist-Donne

Tổng hợp những thông tin chung về cờ tướng, những trang chơi cờ tướng, cờ úp
Labi1995

Nike-Internationalist-Donne

Bài viết chưa xemgửi bởi Labi1995 » Thứ 2 Tháng 11 19, 2018 1:20 pm

I det h?r inl?gget tacklar jag sp?rskor, och det g?r jag med en mycket ?ppen tillflykt: jag ?r fr?mst en v?gl?pare. Jag k?ra delar av stigar ofta som en del av blandade terr?ngk?rningar, och jag har en fem mil slinga genom skogen bakom mitt hus som Nike Air Max 2017 Womens jag k?r ofta, men jag ?r inte vad du skulle kalla en hard-core trail runner (min ultrarunner kompis Nate Sanel kommer att skriva kolumn f?r mig som b?rjar i ?r f?r att fylla i denna lucka lite). Sp?ren utg?r f?rmodligen 10-15% av mitt nuvarande k?rstr?cka. Giver mina vanor, jag fokuserar den h?r listan p? UGG Pas Cher hybridsp?rskor, och med hybrid h?nvisar jag till skor som fungerar bra b?de p? v?gar och blandade sp?r. Jag brukar g?ra lite k?rning p? asfalt eller cement f?r att komma till de sp?r som jag k?r, s? f?rm?gan att hantera flera ytor ?r viktigt f?r mig. Med tanke p? att jag bor i New Hampshire anv?nder jag ocks? skidskor mycket p? vintern p? sn?, sn? och korskig is p? v?gar och trottoarer, s? bra drag ?r viktigt f?r 3-4 m?nader per ?r (de flesta ?r). Mix Master 2 f?stingar av de flesta av mina l?dor - rymlig framsida, l?g droppe (4 mm)Nike Internationalist Donne , bekv?mt inredning, under 10oz i vikt. Den har en stenplatta och ger ett solidt skydd p? sp?r och krossade grusv?gar, och dragkraft ?r bra via den slanka ytters?len. Jag har bara k?rt ett steg ultra (en 50K), men om jag var tvungen att springa en imorgon skulle det f?rmodligen vara skor p? mina f?tter (inte Nike Air Max 1 Womens s?ker p? att jag kunde hantera noll droppe just nu ?ver marathon + avst?nd). Jag kunde l?tt rankat Trailroc 235 nummer ett h?r, det ?r s? bra med en sko. 235 ?r en noll droppe (13mm stapelh?jd), l?tt (8,3 oz i storlek 9) och har en mycket rymlig passform eftersom den ?r byggd p? Inov-8s anatomiska sista (i motsats till de senaste skorna som X-Talon och F-Lite 195). Trailroc 235 saknar en stenplatta, men gummis?len ?r tillr?ckligt h?rd f?r att ge tillr?ckligt skydd mot sp?r och klumpigt krossat grus (jag k?r mycket p? grusigt grus)Nike Air Max 97 Donne . Den lugnade ytters?len ger bra dragkraft ?ven i nysn?, och av de tre skor h?r ?r det det jag skulle anv?nda om dragkraft var min h?gsta prioritet. Andningsf?rm?gan ?r ocks? bra. Altra Superior ?r ett av de mest m?ngsidiga skor jag ?ger. Den har den karakteristiska rymliga Altras fotformade passformen, men Nike Air Max Classic BW Femme kombinerar detta med mycket st?rre flexibilitet ?n i en sko som Altra Instinct. Den har en avtagbar bergplatta och en f?rdig fotb?dd under bergplattan och ing?r inl?ggs?l (det finns ?ven tv? insolealternativ). Med tanke p? detta kan du ta bort eller l?gga till s? mycket material under foten som du vill - med innersulan och rockplattan avl?gsnad ?r skon otroligt rymlig och jag kan b?ra tjocka ullstrumpor med dem utan att k?nna mig tr?nga. ?verl?gsen yttersula av yttersula ska vara mycket h?llbar och ?vre ?r v?ldigt bra och k?nns Nike Air Zoom Pegasus 35 Mensrobust (jag oroar mig f?r str?ckorna p? sidorna men). Jag har kl?dd ?verl?gsen n?stan dagligen i n?gra veckor, eftersom det var s? bekv?mt, och jag har k?rt in dem p? flera ytor och de har fungerat bra. Om jag hade ett klagom?l om ?verl?gsen ?r det att dragkraft inte ?r lika bra som de tv? andra skorna i den Nike Dunk Sky High Femmeh?r listan, s?rskilt p? sn?t?ckta ytor. Klackarna g?r helt enkelt inte tillr?ckligt f?r att ta tag i ytan, men det ?r delvis det som g?r det m?jligt f?r denna sko att fungera s? bra p? v?gen. Det ?r ocks? lite p? den tunga sidan med b?de innersula och rockplatta installerad, men jag har inte funnit det f?r att Nike Air Force 1 Damen vara ett problem f?r typen av k?rning jag kan (kan vara ett problem ?ver l?ngre avst?nd jag antar). Slutligen ?r ?verordnarna ganska rimliga priser f?r s? m?ngsidig en sko ($ 95 MSRP vs $ 120 f?r Inov-8 Trailroc 235). Jag har inte granskat Superiors helt ?nnu, men borde ha en snart.

Quay về

Ai đang trực tuyến?

Users browsing this forum: Không có thành viên nào đang trực tuyến and 10 guests